Kızlar merhaba benim sezeryan kesim çok çok aşağıda sizin kesiğiniz nerede tam kasık hizzasında mı daha mı aşağıda benim birde göbeğim kaldı sarkıyor dikiş yerime kadar baskı yapıyor çok rahatsız oluyorum 7 ay geçti sezeryan olalı hala dokununca canım acır ama kızarıklık bir şey yok geçen şişti gibi olmuştu şişmemiş bana öyle gelmiş 😬 Kuzenime gösterdim kıyafet üstünden dikişim burda diye o da çok aşağıda dedi oğlum kanala girmişti o yüzden mi aşağı da aceba dikiş yerim benim gibi dikişi çok aşağıda olanlar ne yaptınız beni aydınlatırmısınız 🌷