balporsuguu senemyavas bugun oldum 5 ay 17 gun sonra…Meger ne rahatmisim aylardir,karin agrisindan ölüyorum
1mom4665 O kişiden kişiye ve bünyeden bünyeye değişiyor canım ya mesela ben sezeryanla doğum yaptım ilk ayımda oldum bir arkadaşımda benimle aynı gün doğum yaptı 4 ay olmamıştı
senemyavas Aslanmamy darısı başıma 😂 çok sancılı regl günlerim oluyor kendimi bildim bileli… 7 aydır olmadım Bi 7 ay daha olmak istemem
senemyavas balporsuguu of evet en çok korktuğum şeylerden biri o sancı.. Her seferinde acile giderdim dayanamazdım ağrısına. Şimdi olursam nasıl dayanırım ben 😢 ilaç da kullanamam. Emziriyorum. Parol etki etmiyor hiçbir şekilde
Ozdmrkbraa imrange o regli olmuyor yalnız regli sayılmanız için lohuslaıkta ki kanamamız gittikten sonra 15 gün temiz kalmanız lazım sonraki kanama regl kanaması olur
senemyavas Papatya-00 benim henüz 7 ay oldu. Regl olmamak gerçekten harika bir şey fakat spiral taktırmak istiyorum. O da regl olunca takılıyormuş… Regl olsam bir dert olmasam bir dert 😬
senemyavas OncedenGurme benim doğumum çok kötüydü ya normal doğum yaptım ama 5 normal doğuma bedeldi. 3 saat dikiş atıldı 1 1,5 ay yataktan kalkmam yasaktı.. Kanamam da 2 ay sürdü. Ne yazık ki. Doğum yapalı 7 ay oluyor hala olmadım
senemyavas ikizannesi2 yaa bunu bilmiyordum 😲 ilk işim gidip öğrenmek olacak çünkü gebeler haricinde kan alınmıyordu en son bir bakalım yapacaklar mı ☺️ çok teşekkür ediyorum 🤗