mrstucii06 hazır suyu kaynatıyorsun mama yapmak için Çeşme suyunu değil 🤭 bir küçük termos işini kolaylaştırabilir:) ben fazlaca kaynatıp bi sürahiye su birazını termosa koyup kullanacağım zaman ikisinin yardımıyla suyu ılıtıp mama koyup veriyorum 11 aylık bebeğim bi sorun yaşamadım her seferinde cezve de cok kaynattım boşuna kendimi yormuşum :) mamaların üzerinde bazılarının yazıyor 1 saat içinde tüketin diye ama ben kalan mamayı hiç kullanmadım içime sinmedi