Meli başımın belası durum 😞😞 2 ay olmadı doğum yapalı neredeyse her hafta başıma geldi 😞 2 defa antibiyotik kullandım sonrasında bi kaba kaynar su koydum göğsümü de eğilip buharına tuttum etrafına bi örtü gerip. dayanabildiğinz kadar dayanın o şekilde ardından hemen emzirin ya da sağın 🙏🏻🙏🏻 Faydasını görüceksiniz çok ağrı yapıyorsa emZirme sonrası buzdolabında soğuttuğunuz lahana yapraklarını göğsünüze koyun ağrısını ve sıcağını alıyor rahatlıyorsunuz 😊