Dilaraciftci1 Merhbaa hanımlar Bebelac thickener kıvamlaştırıcı kullanan var mı benim bebeğim de reflü var sma mama kullanıyoruz anti reflü mamalar hep kabız yapıyor almak istemedik thickener nasıl gerçekten işe yarıyor mu ve her hangi bi sorun yaşayan oldu mu
ikizlerinannesi2985 Dilaraciftci1 kusmayı %100 kesmiyor ama ciddi oranda azaltıyor. Gaviscondan çok daha işe yaradığı kesin👍
Poncik38 Dilaraciftci1 hayır mama 25ml veya 30ml olması gerekiyordu hatırlamıyom tam paketine bakarsanız yazıyor. Her emzirme veya mama sonrası 1 ölçek veriyordum ben
Dilaraciftci1 Poncik38 ben 100ml mamanın içerisine 1 ölçek katıyorum her öğnünde tekrarlıyorum 2 gündür bu şekilde kullanıyorum hiç kusmadı peki siz bırakınca kusma devam etti mi yoksa bitti mi
Poncik38 Dilaraciftci1 mesela ara ara vermiyordm devam ediyor mu kusması dye kusuyordu tekrar veriyordum 4.aylıkken bitti kusması
Dilaraciftci1 Poncik38 çok teşekkür ederim bende bitip bitmediğini anlamak için öyle yapcam sanırım şuan r aylık tez zamanda biter inşallah