Gonya_42 Büyüdükçe mi huyu değişiyor yoksa atak dönemi ben şaşırdım kaldım artık… 7 ay 14 günlük iki haftanin her günunu aglamakli geçiriyorum… Önce bı köşeye oturtturur önüne oyuncak koyardım onunla oyalanirdi şimdi asla oturmak istemiyor.. sürekli kucağıma almamı istiyo. Yanından ayrıldığım an başlıyor ağlamaya ugunacak derecede. Uykusu olduğu halde ayagimda sallıyorum bir saat flan yok inadin dan uyumuyor.. istediği olmadığı an öle böle ağlamıyor…sırt üstü yatarken dönüyor çeviriyorum çevirdim diye ağlıyor tekrar dönüyor bu sefer cevirmiyorum ona ağlıyor… Aklıma gelen sadece bu kadarı 🤦 7 aylık olan anneler sizde bu durumdamisiniz 🤦
Hasibemelek Gonya_42 canım benim kızım da aynı 7 ay 14 gunlük diş sancıları bunlar koltuga oturtuyorum kendını kaktıra kaktıra yatıyo uyumuyo hep emmek ıstıyo aglıyo sabır etcez napalım
ZeynepCakir Gonya_42 Bacım 7aylığız, bizdede durumlar aynı. Altını ve üstğnü değişirken ortalığı yıkıyor, dönüyor. Hep mızmız, kucak istiyor, uykuya zor geçiyor, sabır çekiyorum hergün.
Canevlatlarim95 Gonya_42 bizde yeni sekiz aylık olduk bizde yedinci aayinda dediğiniz hep ağlama kucak isteme artık tukenmistim Yeni Yeni biraz düzeldi
rumgayy evet aynı durum bide bi ses cıkarıuor artık ağlamaklı sürekli anlamıyorum sadece sabır diyorım gececek bugunlerde
RabisSerra Diş sıdasıdır kuzum sabırlı ol bizde 7 aylığız da yok öyle şeyler diş belirtisi yok zaten daha benimkinde , seninkinin diş geliyodur ondan böyledir
Gonya_42 Hasibemelek aynı oturtuyorum kendini kaktiriyor yatış pozisyonu alıyor bu sefer başlıyor bağırmaya ben 4 ay atağını bile böle yaşamadım
Gonya_42 ZeynepCakir vala aynı şekil kıyafet değiştiremiyorum kıyamet kopuyor bezini değiştiremiyorum tekmeliyor şu an tam bir saattir ayağımda salliyorum gözler kapanıyor yok uyumuyo çıldıracam az kaldı sanki kesiyormusum gibi bir bagrik koparıyor elim ayağıma dolaniyo
Hasibemelek Gonya_42 aynn cnm mesela gece kalkıyo gozler kapalı uyuyo ama inim inim ınliyo kuzum emmıyo da bekliyorum başını ole kucagıma alıp sallıyorum
senemyavas Gonya_42 benimki sallamayla uyumuyor. Sadece memede uyuyor 9dan 10a kadar emzirmeye çalıştım uykusu var emiyor kapatmıyor gözlerini kalkmaya çalışıyor.. 3 4 kere ben yatırdım o kalktı ben yatırdım o kalktı. Bende kaldırdım oynattım 10 10,5 giib geri emzirdim uyuyor gibi ama hala meme arıyor emzik de tutmadığı için Az kaldı birazdan uyandırır kendini ağlar.. Yine emzirmek zorunda kalırım 😢 memem koptu resmen..
zlmkcl Gece uyanıp yatağında dönüyor mu sizinkiler de ? Bebeğim çok sık uyanıyor ve dönüyor mızmızlanıyor yatağında. Ne zaman geçer acaba bir fikriniz var mı?
Gonya_42 zlmkcl ayy bacım hiç sorma yatakta bildiğin döne döne tur atıyor acaba beni mi istiyor yanında diyorum uykusunun arasında ayağıyla vurur iteler kendi başına kocaman yatakta rahat uyuyacak hanım
Ayazpoyraz1 zlmkcl evet bizde var ve bizim ortamizda cok guzel uyuyor yatagina koydugum gbk kalkiyor donmk istiyor gecs 3 e kadar nerdeyse gece uyusuna gecemiyor mizirdalanmaktan kalkmaktan
Canevlatlarim95 Gonya_42 gerçekten benimkid öyleydi sallamazdim bile pış piş açar öyle uyuturdum .yedinci ayda artık oturup ağlıyordum üçüncü çocuğum olduğuna rağmen sabredin geçecek inşaallah
Caglalp Gonya_42 7 ay 6 gunluguz bizdede oyle cok sinirli elinden biseyi alamazsin gece mizildamalari artti kac kez uyaniyoruz belli degil ayakta sallanmadan uyumaz oldu besige koyarken daha uyaniyor vay ki vay yani