melisaninannesi Omerinannesi342 20 kadar kelimesi var sanırım. Ama bazılarını ağırlıklı olarak kullanıyor. Hayvan sesleri çıkarıyor bol bol. Sizde durumlar nasıl?
Semihaduru Omerinannesi342 anne baba dede teyyey(teyze) beb(Beyza) inek sesi dedi ses köpek sesi yapıyoruz şuan sadece 🥰 bebeğe göre değişiyor sanırım
Ebrudefne- Omerinannesi342 anne, baba , mama ,alo faln vs tek kelime şeklinde konuşuyor kızım artık kendini ifade etseler de biraz rahatlasak 🤷
Omerinannesi342 melisaninannesi bizde de öyle hem Almanca hemde Türkçe konuşuyoruz ikisinide anlıyor kelimeleri söylemeye çalışıyor 🤣
Omerinannesi342 Semihaduru aynen öyle canım benim oğlan birde çok karıştırıcı allahım ya her yeri didikliyor 😂😂
Omerinannesi342 FnurGokcan benim ki mö demiyor daha 😂 bigbigbig diyor muhabbet kuşumuzu taklit ediyor 😂😂😂
Ebrudefne- Omerinannesi342 hemen hemen hepsi tek kelime kullaniyorlar şimdilik …etrafdakiler kızıma neden konuşmuyor diyorlar bu post iyi oldu demekki gayet normal😊
Nursemasevilay Söyleye bildigi tam saymadim ama 30 40. Vardir diye dusünüyorum herseyi söylüyo tekrar ediyo cogunlugu