littleprincesmom Merhaba, Bebegimin boynunda boğumlarında kızarıklık ve biçik var. Acıdığıni düsünüyorum. Ne sürüyorsunuz. Önerisi olan var mı?
tekgamzelimm littleprincesmom hametan sürüyorum canım, duştan sonra da Bepanthol sürüyorum nemlendiriyor
Prensesim-nefes littleprincesmom aynı sorundan muzdaripim bebek pudurası hemen geçiyor bebantol ve hametan geç iyileştiriyor