YagmurElamm Miniminnak22 2 yıldır kullaniyoruz canım valla taş gibi cıktı. Kızımın tepsisine çıkıp ziplamisligi bile vardır😃
zeynepmelek Miniminnak22 Ben 1 ay önceydi sanırım bime geldi oradan aldım. Daha oturtmadım ama sağlama benziyor. Ayakları parke üzerinde falan kaymıyor o açıdan güzel kurulumu falan da kolay tepsisi kolay çıkıp takılıyor. Genel olarak ben beğendim tabi kullandıkça göreceğiz bizde ☺️
17112020 Pilsan önünde 3 tane renkli top gibi oyuncagi olan masaysa evet😁 marketten almistim yillar once baya kullandım
zeynepmelek Miniminnak22 Ben beğendim şuanlık ama asıl kullandıkça belli olacak tabi. Fazla yer kalamıyor Bi de kimi mama sandalyelerinin ayakları çok açık oluyor bu öyle
Miniminnak22 zeynepmelek parke üzerinde kaymamasından bahsetmişsiniz Bunu düşünmemiştim ben açıkçası Zaten uyguna alıcam bi yerden Beklentimi karşılaşmazsa elden çıkarırım olmadı
zeynepmelek Miniminnak22 Silikon ayak uçları olunca kaymıyor. Beklentinizi karşılar bence memnun kalırsınız ☺️
Efemoloji Çok güzel karşılıyor ihtiyacı ve baya uygun fiyatı. Önü çıkıyor zaten 6. Aydan beri kullanıyorum ben ve üstünde tepinse de devrilme olmuyor emniyeti de yeterli. Alan olarak da çok büyük yer kaplamıyor.
Gzdzeynep Miniminnak22 çok memnunum elegance modelini kullanıyorum. Hem oturma alanı bi tık daha geniş ayak kısımları da metal ek gıdaya başladığımızdan beri elimiz ayağımız oldu mama sandalyemiz.