Pinkbery canım öncelikle geçmiş olsun ben ve eşim çok kötü atlattık ölümden döndük düşün 5 aylik bebegimi sadece 10 yaşında ki oğluma emanet edebildim 40 derece ye kadar ateşim çıktı sütüm kesildi afedersin altıma bile yapıyordum sıtma ile ateş birlikte oluyordu dedim biz kesin ölecez evde bi eşime bir bana ambulans geliyordu eşim 20 kg verdi ölü gibi olmuştu onu gördükçe daha çok kahroldum en sonunda eşimi götürdüler 4 gün hastanede yattı neyse kısacası bu hastalıkta hep vitaminli yemen lazım bağışıklığını güçlü tutman lazım eğer nefes darlığı hissediyorsan evde buhar makinası varsa ventolin al bana öyle dedi ambulans doktoru bebeğin var hastaneye alamam ama buharını evde yap nefesin kesilirse dedi ne diyeym canım Allah yardımcınız olsun insallah bir an evvel atlatırsiniz demekki 5 gün geçmişse aradan hafif atlatacak olabilirsiniz siz sadece vitaminli yiycek ve içecekler ile beslenin yeter tekrardan geçmiş olsun Allah şifa versin