Güzel anneler benim 20 güne kadar doğumum var da sizler bu konuda tecrübe edindiğiniz için yardım istiyorum sezaryen doğum olucak doğum sonrası hemen icebilecegim yada doğumdan önce baslayabilecegim bir içecek var mı yada ne tüketmeliyim. Kan uyuşmazlığım var eşimle bu sebepten sarılık ağır seyreder diye korkum var buyuzden sütüm hemen gelsin çok istiyorum bide ne yapmam gerekiyor masaj mi sicak duş mu ? Biraz bilgi alabilirmiyim