Sevsen sleepy kulanıyprdum ılakmendilde yeni doğanı kullanıyordum dışı kadife gibi olanı 3 lü satılıyor karton kutuda şimdi sleepy ultra naturel aldım 6 paket 6 adet ıslak mendil hediye geldi trnetyolda 20 tele indirim veriyor 175 tl olan 186 lı paket 155 tl geliyor tanesi de 80 krş geliyor sanırım bezi çok beğendim ıslak mendilin de hafif bir kokusu var diğeri kokusuzdu gerçekten çok güzel yapmışlar pişik kızarıklık yapmıyor normal sleepy nin lastikleri biraz sıkıydı bu yeni olanın lastikleri geniş sıkmıyor sleepy tek dez avantajı benim bebeğim erkek oldugu için hep 2 numara büyük kullanıyoruz o kadar kalıbı dar idrarını da yapınca iyice daralıyor ay ne çok yazmışım özür dilerim tüm deneyimimi aktardım 🙈