89Kbr Bağışıklık için bi şekilde onu vermelisin.. onun üstüne bir mama daha yok net! bizde kullanıyorduk…
89Kbr gizemito insanlar bilmiyor;bilsede fiyat yüksek diğerleriyle kıyaslarsan baya bi yüksek hem de ayrıca ben memnundum tabiii… nasıl olmayayım? Gerçekten dedikleri gibi bağışıklık sistemi için bire bir… biz evde covid olduk eşimle ben şükür bebem zerre etkilenmedi;ben mamanın içeriğine bağlıyorum.. ama 9 aylık olduk bıraktık malum 2 numaraya kadar var prosyneo.olsa kesinlikle devam ederdim onunla
gizemito 89Kbr Aa çok sevindim bunları duyduğuma. Bizde doğduğundan beri onu kullanıyoruz. Çok şükür gelişimi iyi, kaka problemi birkaç sefer yaşadık sadece, gaz problemimiz oluyor ama çok sık değil. İçeriğini bende seviyorum bu mamanın.
mom1626 89Kbr Biz de Prosyneo kullaniyoruz dogumdan beri. 7 ay 22 gunluk kizim su an. 2 numaranin uzerinde 6-12 ay yaziyor, kullanabilirsiniz aslinda? Ben de simdiden 12 aydan sonra ne kullanicaz stresine girdim :)
Laaylam 89Kbr gizemito Aptamil Prosyneo’la devam edebılırsınız aslında.. benım almanyadakı doktorum demişti 0-6 ay olandan.. bebış büyüse bile 1veya 2 ye geçmek sorunda değılsınız onlar sadece fazla kılo yapar demıştı.. bide şunu ekledi (anne sütünü de numarasını değıstırmıyorsunuz)
gizemito 89Kbr Aslında şöyle doktorumuza çok güvendiğim için onun önerisi ile başladık. Meme+mama gidiyorduk. 3. Ayda memeyi almadı. Şu an yalnızca mama içiyor. 4. ayımıza gireceğiz inşallah.
gizemito 89Kbr Birde burada aptamili çok kötüleyen anne duydum şekerli vesaire olduğu için doktorlar önermiyormuş falan. Oğlum ayına göre baya ileride gelişim olarak. Mama yarıyor diyorum ama acaba boş yere şişiyor mu diyede içim biraz rahat değil gibi 🙄
89Kbr mom1626 ya işte bi sonu var.. ben eczaneden tedarik ediyordum söylediğin iyi oldu niyeyse 3 numara kullanacaksınız o da yok dedi diye aklımda kaldı.. Çok teşekkür ederim. siz neden bu mamayı tercih ettiniz?
Laaylam mom1626 Aptamil Prosyneo’la devam edebılırsınız aslında.. benım almanyadakı doktorum demişti 0-6 ay olandan.. bebış büyüse bile 1veya 2 ye geçmek sorunda değılsınız onlar sadece fazla kılo yapar demıştı.. bide şunu ekledi (anne sütünü de numarasını değıstırmıyorsunuz)
89Kbr gizemito ben de uzun araştırma sonucu buldum bi de sezaryen doğumdu.. iyi ki tercih edip almışım.
mom1626 89Kbr Butun mama numaralari oyle ya o yuzden karistirmistir muhtemelen. Ben internetten aliyorum genelde. Cocuk doktorumuzun onerisi ve kendi arastirmalarim sonucu bu mamada kaldim ve degistirme ihtiyaci hic hissetmedim. Hem boy kilo gelisimi hem bagisikligi gayet iyi cok sukur. Pahali evet ama degiyor kesinlikle.
89Kbr gizemito ya ben ona inanmıyorum çünkü o evet doğru tadı şekerli gibi ama o normal aptamil için geçerli.. onun dışında yok yere kg’lı değil benimki de. hanş biz ek gıdaya falan başladık ama mamasal değil yani en azından İnan prosyneo diğer mamalarla asla bir tutulamaz.. içerik olarak zengin olan başka bi mama daha yok bence.. hanş herkes herşeiy söyler;mama , bez vs göreceli ve maddi kavramlardır diye düşünüyorum
gizemito 89Kbr Benimde sezaryen doğumdu. Sütüm gelmedi, bebeğim mememi tutamadı gibi gibi sorunlar yaşadık. Memeyi bir türlü sevemedi. 😢
89Kbr gizemito bizde mama meme gidiyoduk ama hastane maceramız oldu emmedi diye orada alıştırmışlar biberona eve geldik sağmayla anca bi yere kadar sütüm oldu.. sonra tam gaz mama devam…
89Kbr Laaylam evet bunu da dedi eczacı 1 kullan sorun olmaz diye ben de dedim O zaman madem öyle neden 2 numarayı üretmişler 🤷♀️
mom1626 Laaylam 2 numarada daha fazla kalori ve enerji var, artik hareketli doneme girdikleri icin en fazla ihtiyac duyduklari sey, bu nedenle tok tutma suresi bir tik daha uzun gibi sanki.