Oğlumun cok güzel bi uyku düzeni vardı. Sabah 8:30 da kalkar gündüz 1 bucuk saat uyur gecede 9 gibi gece uykusuna gecerdi. Ama ne olduysa 1 aydır sabah 9 da kalkıp gece 12 ye kadar ayakta. Gündüz bıraksam 3 saat uyuyor. Gece uykuları gündüze kaydı. Bugün 1 saat uyuttum öglen ama fayda etmedi. Aksam 8 de yarım saat kestirdi simdi yine gece 12 yi bekliyor. İnanılmaz yoruluyorum böyle kendime hic bir dinlenme alanı kalmıyor aksamları. Ne yapmalıyım lütfen öneride bulunun 🙏