Klnccc Bebeğim 6 aylık 4 gün önce ateş ve öksürükle hastaneye gittik boğaz enfeksiyonu denildi. Doktorumuz antibiyotik tedavisine başlattı atlattık iyi çok şükür ama dün vücudunda hafif minik minik kızarıklık lar vardı doktora götürdüm önemli birşey değil diyip yolladı bugün daha çok arttı ateşten olabilir diyorlar sizce neden olmuş olabilir belki başına gelen vardır diye yazıyorum yardımcı olursanız sevinirim
Annesirintugceuzun Klnccc Benim kızımda da çıkmıştı. Antibiyotiğin yan etkisi de olabilir, ateşten de çıkmış olabilir. Bunu doktorun söylemesi lazım. Bizdeki yan etkiydi ve antibiyotiği değiştirmiştik. 👌
Pnnr Klnccc Atesten sonra oluşan viral geçici bir durummus bizimde oldu vücut hastalığı öyle atiyor tepki gosteriyor demisti doktor bizede kendi kendine kayboldu sonra canim.Doktorun dediği gibi o görmüş söylemiş endiselenme.
Annesirintugceuzun Klnccc Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
Klnccc Annesirintugceuzun doktora götürdüm ama hiç bişey söylemedi malesef🤦♀️belki ilaç yan etki etmiştir bizde de ilacı kestik düzelir umarım teşekkürler🌺
oykusilan Klnccc Sıcaktan, ateşten, ilacın yan etkisinden kıyafet kumaşından herşeyden olabilicek birşey bebeklerin cildi o kadar hassas ki enfeksiyonda yapar arkadaşımın bebegi ayni sebepten hastaneye götürdü idrar yolu enfeksiyonu çıktı mesela.
Annesirintugceuzun Klnccc Bana yan etki gibi geldi. Başka bir doktora daha gösterin emin olun derim. 👌