Arsel Anneler selam Hametol baby pişik kremi kullanıyorum. Her bezde sürmeli miyim? Sürülür mü ya da o kadar sık? Nasıl kullanmak en doğrusu olur??? 2 ay 20 günlük bebeğim.
Morfrenk Arsel tabi pişik olmasın diye sık sık sürsen daha iyi her bezde değilde mesela, kaka yaptıktan sonra ya da çok işemişse bezi doluysa, pişik olduktan sonra iş işten geçer çünküğğğğ💃