Uçakta pek ağlamıyor çünkü garip garip sesler çıktığı, iniş kalkışlar olduğu için hoşuna gidiyor bence hani aynı otomobilde bebeklerin susması uyuması gibi. Benim çok çılgın bir Bebişim var bende şaşırdım ama uçağın kapısına kadar bebek arabasıyla gittim, uçak havalanırken emzirmeye başladım(basınç için emzirmek, mama vermek, ek gıdadaysa su meyvesuuu VS) olması lazım çünkü bebeğin yutkunması gerekiyor. Uçak sabitlendiğinde memede uyumuştu zaten. Biraz uyandı etrafa bakındı. İnmeye yakın emzirmeye başladım yine. Böylece atlattık.. Bende şaşırdım ama rahat geçti. Tabi her bebek farklı.