Esracim hayir canim ya benim ucuncu dogumum ve hep ayni yeri kesiyolar ilki yapistirma olmustu ikincisi dikis vardi aldirmaya gitmiatim ama ucuncu ozel hastanede dogum yaptik dikis vardi ama kendi dökülenden dedi aldirmata falan gitmedim kendi döküldu ama hep ayni yeri kesiyolar sadece kesi yeri izi birazcik genis oluyor milimlik ama cok buyuk degil