Seralp1 doğduğundan beri park yataginda yatıyor 11aylik seviyor kızım yatağını. Ayağa kalkıp kendini atıyor geriye. Filelerinden bana bakıp oyun yapıyor filan biz seviyoruz 😁😍😍uzun süreli kaynanama yatıya gidince katlayıp götürüyoruz çok kullanışlı bence aldığım en doğru karar diyebilirim.