İyi akşamlar kızlar hamileyken böyle bir şey yoktu sezaryen doğum yaptım 10 ay 10 gün önce ondan beri mide boşluğunda misket büyüklüğünde birşey var arada bıcak saplanmış gibi agrıyor nefes alamıyorum dahilyeye gittim ultrason çekildi doktor baktı gögüs hastalığına randevu al oraya git dedi sanki kötü bir şey varmıs gibi konustu ve oğlumu bırakıp bu ortamda fırsat bulamıyorum belki diğer hafta randuvu alır giderim eşime bırakıp vardyasını bekliyorum böylr basına gelen var mı acaba