Umayarikan Kızlar oğlum 6 aylık anne sütü + mama gidiyoruz birde ek gıdaya başladık geçen ay şuan 8.700 kilosu sizce fazla mı obez olmasından korkuyorum günde 4 yada 5 kez 120 cc mama içiyor 🤷🏼♀️
Nurcan03 Umayarikan hayır değil. Doktorunuzun yönlendirmesine göre meme-mama-ek gıda oranını ayarlayıp devam edersiniz. Ben mama vermediğim için yanlış yönlendirmeyeyim. Sağlıkla büyüsün bebeğiniz.
Alpingo Umayarikan maşallah kuzuya,doktorunuz ne dedi? Bizde 6,5 aylığız, 6 aylıkken 8200 dü,bana normal geliyor bebegm:) bence normall
Umayarikan Alpingo doktor 1 ayda önde gidiyor demişti 5. Ay kontrolğne gittiğimizde 8.200 dü gayet iyi demişti canım ama yinede sizlerede sormak istedim
BalarisiYusra Umayarikan bence normal canım benim kızım prematüre 1700 gram ile doğdu kronolojik 6 aylıkKen 7 kiloydu normal sizinki
Alpingo Umayarikan ister istemez mamada azalma olcak biz ek gıdaya geçince memeye düşkünlüğü arttı mama azaldı ama doyuyor bi süre sonra herhalde mama istemiyo
Sivas580 Umayarikan benim bebeğimde o ayında tam 8700 68 cm dü canım çok değil zaten şimdiden sonra az kilo alıyıo
Helenyaz Umayarikan benim kızımda 6 aylıkken 8.500 kg dı gayet normal sonrasında kilo alımı yavaşlıyor zaten. Fazla bir kilosu yok bence de.
Umayarikan Alpingo ay keşke istemese mama sütüm çok az benim doyurucak kadar değil maalesef ben 1 damladır diyip emziriyorum yada sağıp veriyorum
Alpingo Umayarikan bende hep bu zamana kaddar günde 4-5 kere mama veriyordum ama son 1 haftadır mama reddi yaşıyor 2 numaraya geçince ve meme bağlılığı arttı hepimizin ayrı ayı durumları var..rabbim sağlık versib