Dilekmh Anneler bebeklerinizi 1 yaş aşısına götürdünüz mü yakın zaman da ? Götürdüyseniz muhtemelen boy kilo baş çevresine bakılmıştır Özellikle kız bebekler için soruyorum ve benim için önemli !! bebeklerinizin doğum baş çevresi ve 1 yaş baş çevresi nedir yazabilir misiniz lütfen.
File351047 Dilekmh postunuz üstte kalsın diye yazıyorum bebeğim erkek doğduğunda baş çevresi 38 cm idi 1 yaş kontrolünde 46.4
Dilekmh File351047 Allah razı olsun canm. Benim kızım doğduğunda 32 cm şuanda 11 ay 15 günlük 43.4 cm merak ediyorum küçük mü diye.
Dilekmh Balbocegi canım benim de kızım 32 cm doğdu. Şuan 11 ay 15 günlük 43.4 cm acaba küçük mü diye tereddüt ediyorum. Sizin için sorun olmazsa boy ve kg su oğlunuzun orantılımı bişey dendi mi. Ya da 32 cm doğduğunda bişey söylediler mi
Minigimm2020 Dilekmh kafaniza takmayin ama bana kucuk geldi benim bebegim dogumda 31 di 3 aylikken 40 di
Balbocegi Dilekmh aynı gün doğmuşlar ❤️18 Şubat doğumlu değil mi ? 36 haftalık doğdu. Kimse küçük demedi 3050 kg 52 cm doğmuştu . 11 ay kontrolün de 11 kilo , 73 cm di. kilosu için 1,5 yaş boyu ve baş çevresi için ayına uygun dedi
Dilekmh Balbocegi canım yanlış yazmışım 11 ay 20 günlük 13 Şubat doğumlu 🥰 o zaman benim kızımın baş çevresi de küçük değil . Boyu 77 cm kilosu 9 kg çok minyon miniş bişey ♥️
Balbocegi Dilekmh benimki de boyu tam ayına uygun ilerliyor kilo fazla 🤷🏻♀️ ama küçük değil yani dert etme
Dilekmh Minigimm2020 aslında doktoru normal diyor ama şuanda saçı da yok belki de o yüzden küçük geliyor