Aliasaf_emel evet her gün mutalaka verirdim bir şey tadsin diye 😃 e tabi sağlık ocağı vermeyin diyodu 😃😃 ama ozeldeki doktorumuz tattir diyodu bende veriyodum. Yoğurt’ bazen komposto tattirirdim’ pekmez surerdim dudaklarina emerdi. Yani alerji yapmayacak sıvı şeyleri diline dudağına veya çay kaşığı kadar verirdim 😊