Kızlar ben 3. Haftalık olduğundan beri biogaia kullanıyorum nurse harvey 2 şişe kullandım daha huzursuzdu ve uykuya zor dalardı gaz yapacak hiç bir şey yemiyorum tam 2 aylık olduğunda ıkınmaları hiç bitmeyince sinir olup damlayı bıraktım ve resmen düzeldi bir hafta çöl güzel uyudu kaka yaptı gazını üstten artık kendi çıkarmaya başlamıştı alttan da daha çok gaz duymaya başlamıştım. Ne zaman ki aşı olduk ilk iki gün ne huzursuzluk ne ateş ama sonrasında yani 4 gündür devamlı ağlama var memede karnı gurulduyor ağlayarak uyanıyor doktora götürdüm gaz dedi. Ya geçen gaz tekrar başlar mı bu nasıl bi şey 2 gündür de kakasını hala yapmadı fitil ve metsil verdi doktor kullandım 6 saat oldu bana mısın demedi😔