ogrtmnannee Doğum iznim bitti 2. Dönem başlamak zorundayım köy okulunda oldğm için fakat bebeğm sadce emiyor anne sütü yani. Süt izni kullanmayı düşünüyorum tam gün açılırsa, ama biberon verirsem meme reddi olur mu acaba ? Siz ne yapcaksnz
nazlieylul ogrtmnannee bnde martta başlıcam ikizlerim var biberonla vericem köy okulundaydm allahtan norm fazlası oldum evime yakına okulum çıktı sabahçıyım öyle idare edicem
Goksuad ogrtmnannee ben de aynı durumdayım benim kızım 7 buçuk aylık olcak ama ben hala korkuyorum biberonla meme reddi olmasından
edsn1 ogrtmnannee bebeğim 4 ay 5 günlük bize yüz yüze eğitim yok henüz ama eşim de online ben de online evde aynı saatlerde mümkün değil yüz yüze olsaydı da durum aynı olacaktı bakacak kimse yok o yüzden 15 şubattan itibaren ücretsiz izne ayrılacağım
assd15 Bende sabah çalışıyorum biberonla veriyoruz kendi sütümü.Meme reddi olmadı çok şükür içinizi ferah tutun🙏🏻
ogrtmnannee assd15 süt izni mi kullanıysnz meme teddi olmasından korkutorum bir de süt sağım işini nasl yaoıysnz okuldayken sağmam gerekir mi ki
assd15 ogrtmnannee evet süt izni kullanıyorum.Ben başlamadan önce sağıp buzluğa atmıştım onları kullanıyoruz.Evet okuldayken en azından 1 kere sağım yapsanız iyi olur hem sütünüz azalmaz hemde stok yaparsınız bebek için.Ben hastanedeyim fırsat bulursam 1 kere sağmaya çalışıyorum
ogrtmnannee nazlieylul biz dd şaşırdık açılmaz diyorduk. Haftada 2 güne razıyım. Deneme amaçlı yine kapatırlad bence
nazlieylul ogrtmnannee valla bnde öyle umuyorum ikizlerim var zor olucak yoksa uzak mi köy okulu bnm çok uzaktı
Goksuad ogrtmnannee ben de onu düşünüyorum sağıp bıraksam biberonla vermek red sebebi olurmu hala acaba bu aydan sonra da ek gıdayla idare edebilir mi acaba onu da düşünüyorum
ogrtmnannee nazlieylul 7 km çk uzak değil öğlene kadar dururum anneme bırakcm ama çk alıştm her sn onla olmaya zorlancm diye düşünüyorum ama alışırız ona da ..
ogrtmnannee edsn1 saatleri değiştirme şnsınız yok mu?Zoomdan işleyebilirsnz diye biliyorum Ücretsiz izin alanlar hep pişman oluyor sonra
Xyz1234 ogrtmnannee aynen valla ben de ortaokuldayım bir deneyeceğim olacak mi diye eşim bakacak ama erkekler kadın gibi olmuyor
edsn1 ogrtmnannee ben pişman olacağımı zannetmiyorum diğer türlü çocuğumu bu kadarlıkken birine bırakırsam daha çok pişman olacağım ayrıca şu an online ama kademeli açılacağını söyledi cumhurbaşkanı
yaramaz_bocegim ogrtmnannee benimde mart başı başlamam gerekiyor bebeğim 2 aylık olacak 😔 haftada 1 gün okula gidilir yine ama bu süt iznini o gün kullanabilir miyiz bilmiyorum
ogrtmnannee yaramaz_bocegim sizin daha küçükmüş çok zor ya en azından 1 yaşına kadar evde kalsak ne güzel olurduu
ogrtmnannee Bremenmizikacilari doğu görevimi uzatacak ve bu da tayin ev vs bir çok planımızı etkileyecek en son seçeneğimiz ücretsiz izin.