Kivancurazmomy12 Merhaba kızlar bugün 1 aylık olduk ama göğüslerim felaket aciyor sızlıyor kanıyor yara bere içinde gümüş kapak aldım bugün e bebekten sorum nasıl kullanılıyor sadece emzirirken mi cikarcam bütün gün göğsümde mi duracak ?
ZeynepSe Kivancurazmomy12 bende kullandım sadece onlar iyi geldi 1 hafta falan kullandım baya bitmişti acılar bazen takmayı unutuyordum ama yine de iyi geldi uyurken acıtıyor çıkartıyordum mesela
Kumsal25 Kivancurazmomy12 ben sürekli taktım yatarkende dahil daha cabuk iyileşiyor gögsnden süt sık sür ucuna kapat kpagıda
Ysmnncyln Kivancurazmomy12 gümüş kapak hamile bir kadının alması gereken en önemli şeymiş onu anladım ben de 10 gün önce doğum yaptım gümüş kapağı da doğuma bir ay kala günde bir ya da 2 saat taktım doğumdan sonra da devamlı taktım göğsümde asla yara olmadı bebeğimi tutturmak için de çok uğraştık göğüs ucu küçüklüğünden şırınga ile çekip iple bile başladık saatlerce durdu ona rağmen yara olmadı mutlaka tavsiye ederim 👍🏼
Ygmryldrm Kivancurazmomy12 her emzirmeden once sicak suyla yika gogusunu hic bisey surme 2 gune gecer
Kumsal25 Kivancurazmomy12 sütünüzü memenizin ucuna sürün kapagıda kpatın yada direk gögsnüze kapağı kapatın faydası var ben sürekli takıyordum
Nursah07 Sadece emzirirken çıkardım 3 ay oldu nerdeyse yara hiç olmadı göğüslerim başka hiç bir şey de kullanmadım