duru14 Merhaba 5 aylık bebeğim var, bu aralar çok huysuz ve hep ağlıyor, bundan dolayıda bu sabah uyandığında sesi kısılmıştı. Ne yapabilirim deneyimli anneler yardımcı olur musunuz???
Dilber duru14 dpktora bi gtur benimki de o donemde byleydiii idrar yollarinda enfeksiyon cikmisti yavrumun acisi varmis ondan oyle bagariyomhs. Nrmal.dgil.sesi kisilana kdr bagarmasi.
duru14 MelNess teşekkür ederim diş çıkarma döneminde ses kısılması oluyor mu, huzursuzluk olduğu için ağlıyor ondan dolayıda kısılmış yavrumun sesi, ağlıyor ya sanki başka bebek ağlıyor gibi 😔
duru14 Dilber götürdüm canım idrar kaka tahlili yapıldı birşey çıkmadı çok şükür ama huzursuzluğu devam ediyor acaba diş mi dedik ama yinede bilemedik, en çokta sesi kısılmış ya ona üzüldüm nasıl geçer acaba diye bilgi almak istedim
mlkyusra25 duru14 kuzum benim bebeğimde 5 aylık doktor diş sürecine girmiş dedi salyalanma huysuzluk herşeyi ağza sokma elleri ağza sokma falan varsa gözün aydın dişler geliyor ama kim bilir ne zaman bizim hala ortada yok ama yaklaşık 1 buçuk aydın süründürüyor beni
MelNess duru14 duru14 eğer herşeyi normalse tahlil vs sonuçları iyiyse ağlamaktan kısılıyordur sesi. Ağlamasının nedenini bulmak lazım. En iyisi doktoruna sorun. Bizim kide çok ağlıyor diş çıkarıyor ve 5. Ayda başladı ağlamaları gece çığlık atarak uyanıyor bazen şimdi 10 aylık halen ağlıyor.
Betul34 Benimde bebeğim 1 ay 15 günlük 4 5 gündür ağlamaktan sesi kısılıyor bide böyle kendini acındırıyormuş gibi tiz ses çıkartıyor. Gaz problemi var biliyorum sürekli ıkınıyor ama onun dışında bişeyi mivar acaba bu kadar ağlıyor emmeden susmuyor ağlayarak uyanıyor
duru14 Bsrumut yok canım ya sesi kısılmış öksürse ateş falan olsa öyle düşünürdüm bende ama yok sesi kısık yani