Regen 2 yaşında oğlum yolu tam göremediği için sürekli kusuyor. Var mı yüksek yolu görebileceği kullanıp memnun kaldığınız oto koltuğu? İsofixli tercihimdir.
Regen Minika54 be safe izi comfort var 2300e düştü şuan ama emniyet kemerli bağlantılı. Baya yüksek çocuk cam hizasında tüm yolu görüyor. İsofixli olanları 3300 e düştü. Şuan yüzde 30 indirim var ama ben daha uygun fiyatlı bulmaya çalışıyorum 2500e kadar isofixli denk gelirse
Epifenomen-gkc Regen emniyet kemerli olanların güvenirliği çok zayıf, Allah korusun bir kaza anında bebeği koruması düşük bir ihtimal. Güvenilir bir şey arıyorsanız Adac testinden geçmiş ve isofixli olanları tercih etmelisiniz, tabii yine de tercih siZin
Regen Slda35 biz artık pusete sığmadı zaman almıştık. Çocuk oturduktan sonra kullanılabilir. Ama 0-36 kilo olanlarda var yani bakmak lazım.
Regen Epifenomen-gkc ben yüksek olanlara bakıyorum çocuğun cam hizasında olup önünü görebileceği sanki sadece be safe gibi. 2 modeli var biri emniyet kemerli biri isofixli arada 1500 TL oynuyor sadece isofix için 🥺
Regen Giizz baktım şimdi de sanırım yüksek değil ama ben cam hizasında yüksek bir oto koltuğu bakiyorum çocuk rahatlıkla yolu görebilsin diye