Gorkeminannesiii benim kızım da 6 aylık bir kaç saniye desteksiz oturabiliyo sadece çok da sevmiyo oturmayı.doktoruna sordum biz bu birkaç saniye desteksiz oturmayı 8. Ayda bekliyoruz oturamıyor diye dert etme çok normal 8. Aya kadar oturamaması dedi 😊 her çocuğun gelişimi farklıdır bakalım ne zaman oturabilecek bebişler 🥰