Sesamia Minikcasper01 ılık suyun içerisine bi kapak batikon döküp oturma banyosu yapmıştım çokta iyi gelmişti , bi deneyin derim
Minikcasper01 Ummaksaker kabızlığım yok şuan patladı o demekki ondan kan geldi. Kabızlık olursa kullanıcam.
Semamtr Minikcasper01 benim de normal doğum ve 1 buçuk 2 ay yakın kanamam oldu hemoroid kaynaklı ama sonradan düzeldi. Kabızlık mutlaka oluyor önleyemezsin önleyeceğin şey sadece saha cabuk atlatman sonrası düzeliyor