Yenianne0606 valla annecik kendimden yola çıkayım bizimkide yüzüstü zorumla dönerdi ama sırt üstü dönmezdi o zamanlar ki ikisinide yapmayı biliyordu biraz tembeldir benim kızım fiziki aktivitelerde keza sürünmeyi bilirdi yapmaZdı emeklemede aynı şekilde şimdi mesela emekliyor yürüyorda ama genelde emekler canı isterse yürür demem o ki önce bir bebeği tanı yapamıyor mu yapmak istemiyor mu? Birde fikrimce çok acele etme yakında dönmeleri tam yapar bebeklerimiz ne zaman isterse o zaman yapıyorlar ben bunu anladım tabi genede iyi gözlemle size ters gelen bir durum varsa doktora götürürsünüz yada aylık muayenesinde doktorada sorabilirsiniz.