Merhaba, bebeğim 1 yasında oldu ve bir gözünde hala göz yası tıkanıklığı geçmedi, masaj yaptık bu zamana kadar( için verdiği kadar🤷🏼♀️) ama gecen gün göz doktoruna gittik iki ay daha yapın masaj geçmezse operasyon gerekecek dedi 😔 cok üzgünüm, bu sebeple operasyon yaptırmış olanlar ne olur bilgi verebilir mi nasıl nasıl yapılıyor , kaç günde iyileşiyor, tamamen geçiyor mu ameliyat sonrası ? Veya operasyon yaptırmayın zamanla geçenler varsa da yazsın ne olur 🙏🏻 Cunku başka bir doktor yaş aldıkça geçer dedi cok kararsısız yaptıralım mı yaptırmayalım mı 😔