1 ay 16 günlük bebegim var dogdu andna itibaren sütüm gelmedi sezeyan oldugum için o sırada mamaya basladık mecbur busefer biberona alıstı memeyi kabul etmedi ilk evolvia kullandık hiç bi sorun yoktu sonra evolvia mamayı aradık taradık bulamadık Aptamil aldık oda cok sıktı kızımı zaten kabızlık problemi yasıyoduk iyice huysuzlastı en son sma aldık başlarda iyidi ama simdi ne gündüz uykumuz ne gece uykumuz derin bir uykumuz yok en fazla 30 dakkada bir cıglık kıyamet uyanıyoruz. 90 cc içiyoruz 3 saate bir ama 2 saati zor yapıyoruz doyurmuyoda artıj araştırdım sma mama uykusuzlugada neden olabilyormus basına gelen varmı mama degiştircem yardım lütfen