Deniz07 Merhaba kızlar doğum yapalı 2 ay oldu tansiyonum 8 e 5 ya da 9a 5 çıkıyor öncesinde böyle bir sorunum yoktu hayatımı baya etkiliyor halsizlik baş dönmesi aynı şeyi yaşayan var mı birde başımın arkası bastırınca ağrıyor ve eğilince artan ağrı var