Misseli Dün 6. Ay aşımızı sabah 11 gibi olduk bugün saat 5 gibi yıkadım sonra araştırdım 72 saat falan yazıyordu bi sıkıntı yaşar mıyım ? Thanks 🙏
Mnkkusunannesi Misseli bi verem aşısında yıkanmaz diğer aşılarda yıkayabilirsin demişti doktorumuz ben hep bir gün sonra yıkadım bebeğimi bi sorun olmadı 💃🏻
Gns- Aşı yerlerinde aşırı kızariklıklar yoksa bir sıkıntı olmaz dedi bana sağlık ocağında ki ebe. Ayrıca internette verem aşısı hariç diğer tüm aşılarda yıkamaktan bir problem olmadığı yazıyor. Banyo bizim uyku rutinimiz olduğu icin ben kızımı yıkadım.
Aznurr Benmde bi sorum olcak kızm 2 buck aylık 2.ay aşısını yaparken 3 aylık olmca bıda gelın dedı şubatın 18 ınde tekrar aşı var dedı 3 ayda hangı aşı oluoo acaba .. baktım aşı takvımınde yazmıoo nette..
ZeynepCakir Sıkıntı yok, normalde 6.Ay aşımızdan sonra ebemiz 24saat yıkamayın demişti, özel aşı olmadığından 3gün kuralı yok, fakat siz ilk gün yıkamışsınız bi sorun olmaz, kızarıklık olursada kolonyayla ovalarsınız.
Egelim Misseli bizde birkaç gün önce olduk 6.ay aşımızı ama ertesi gün yıkadım ben, bir sorun yaşamadık. Yıkanmaması gerekseydi söylerlerdi muhtemelen.