Yenianne973 Kader_sevgin565633 Ben bebeğim 2 aylıkken kullandım doktor antibiyotik vermeyince parol yazmıştı. İki gün günde üç kez kullandım ateşim vs vardı çünkü. Artık hasta olduğum için mi bilinmez sütüm biraz azalmıştı sanki diye hatırlıyorum.
birboncukannesiiii Kader_sevgin565633 ben parolu kullanıyorum. Tabii ki ağrım dayanışmaz olunca. Hamileykende bi onu kullandım.. :( iyi ki var