Deletedmom0900 inatçı pişiğimiz oldu 1.5 ay geçmedi besin alerji tanısı kondu o yüzden miş ilk başta kesinlikle ıslak mendil yok Çeşme de duru su ile yada kaynamış soğumuş su ile 2. Burnuna sıktımız serum fizyolojik litrelik olandan al şırınga ile 2 cc Çek ve popoya komple sık bırak kendi kurusun daha sonra oksizinc pomad 40 al eczaneden aşırı yoğun bi şekilde sür biz böyle çok kısa bi zaman da topladık denemende fayda var derim