Deletedmom0900 iki aylık aşısından sonra kizim ishal oldu pisigi geçmiyordu herseyi denedim kuzenim dediki baticon sur temizledikden sonra bnde her alt acmada yıkadim bi acmada baticon sürdüm bir acmada sudokrem 2 günde geçirdi kaç kere doktora gotürdüm bir sürü krem verdi ise yaramamisti kuzenimede çocuğu hastayı ankarada yatıyordu onun kızı çok pişik oluyordu doktor soylemis