hmrvkara Merhaba 2 yaş sendromunu inat paylaşmama kriz hepsini anlıyorum başkasının oyuncağını istiyor arkadası bakması için verip geri istediğinden hayır benim vermicem diyip ağlıyor bu durumu yaşayab varmı 😣
Zeyzey2019_ hmrvkara olmaz olur mu. Ama çok normal. Çünkü onlara göre eline aldıkları herşey onların. Ama karşıdaki de aynı yaş grubunda olunca ufak çaplı bir kriz çıkmıyor değil.