Arkadaşlar eşim anksiyete problemi yaşıyordu. Doktor 150 mg efexor verdi ama çarpıntı çok oldu. Birkaç hafta iyiydi sonra yine çarpıntı iç sıkıntısı oldu. Doktor 225 mg çıkardı. Yine birkaç hafta iyiydi ama şimdi yine sıkıntı başladı. Sürekli iç sıkıntısı. Göğsümde ağırlık var diyor. Daha önce citoles cipralex ve lustral kullanmıştı bunların hepsi aynı ilaç grubu hepsi iyi gelmişti. Bu efexor farklı ilaç grubu hiç sevmedi. Doktor inatla ilaç iyi diyo ama eşim değiştirmek istiyor. Bu ilaç bana iyi gelmedi diyor. Ne yapacağımızı şaşırdık.