Duru32 isim için erken değil mi ya 🤔benim ki de ismini ayırt etmeden ne olarak seslensem bakmak istese bakar . bazen babasına öyle bi dalıyo ki ben ne diye çağırsam boş . bazen de masa da desem bakar ismini de desembakar aşkım canım diye hitap etsem de bakar yani kelimeye değil ses e odaklı hareket ediyo 🤔🤔🤨