_KereminAnnesi_ bende kendim veriyorum çok şükür kızım ikinci haftada kendi kendine uyumayı başardı. İlk önce sabah uyandigi saat çok.onemli 7-7:30 gibi güne başlamalı ilk gündüz uykusuna en fazla iki saat sonra yatirmalisin bu rutini 2-2,buçuk aralığında tutarsan uyku emaresi gösterecek ve bunu gözlemlediğin an besigine koy emzik varsa emzik tak ve uyku arkadaşı koy yada ilgisini çekecek birşey göz teması kurma fakat odasında dur ister pıs pat yöntemi ki bence en az aglatmali olanı bu ister kaldır yatır yöntemini kullan ama bu süreçte kararlı sabırlı olmalisin ağlıyor diye hemen bebeğinin istediğini karşılama ilk gün bebeğim 50. Dakka da uyudu ilk on dakka ağlayarak direndi ben ufak müdahalede bulundum poposunu pıspıslasim elini tuttum kucağıma aldım öptüm sevdim sakinlestirdik ilk günler bunlar normal sonrası yavas yavaş teması azalt istersen görünmese. Ninni de dinletebilirsin