Oykununannesi 8aylik bi kizim var ve 2-3 aydir devam eden bi akintisi var.ve dış dudaklarında sürekli kirmizi kirmizi benekler oluyor. Doktora goturuyorum ama sadece mantar kremi veriyo disina surmem icin ama akinti devam ettikce krem de bi ise yaramiyo. Farkli bi doktora gidicem ama var mı bunlari yaşayan??
CaglaOzcanErsoy Oykununannesi yani benim kız küçük ama başka bi doktora daha git .Oda kafana yatmazsa değiştir.Bence önemli bir konu.Ben İstanbul da yaşıyorum.Hatta kızımın doktoruna yönlendirebilirim isterseniz .
Deletedmom324 Oykununannesi ınstagramdan bakın HEKİMANNE var. Herkes çook övüyor. Kesınlıkle ona gidin derim. Mesaj atsak bile dönüyor hatta