Benim evlenmeden öncede vardı doktordan sürekli kullandığım varis ilacı vardı damar genişlemesini durduruyordu aslında doktor ameliyatlık diyordu ama yaşım genç diye ilaç veriyordu . Şimdi kullanmıyorum ilacı haliyle . Ve ara ara ağrıyor eşimde özele git diyor çekiyorlarmış galiba varisi . Bu konuda bilgisi olanlar var mı ?