Ezgi_12 zdm00 benim doğum yapalı 4ay oldu hala kanamam war hiç bitmedi 1hadta kesiliyor yine geliyor doktora gittim herşey normal böyle şeyler olabiliyor dedi kan testi yaptırıcm smdi
Minik__koalam zdm00 benim de Doğum yapalı 6 ay oldu 7 ye gectik hala adet olmadım ne zaman olması gerek??hamile değilim bu arada😆
zdm00 Ogullarinaasikanne benim düzensz olmadı aslında 40 ımdan tam bi ay sonra gordüm ikivi adetiminde oyle oldu cok uzun oldu
Ogullarinaasikanne zdm00 evet evet ihmale gelmez canım kötü birsey yoktur ama iciniz rahat eder en azindan