Annis-ogul Melek-3434 bebegim kırkı çıkar çıkmaz yaptırdım hmn cok rahat ettik. Uroloji doktorundan yaptırdık. İlk iki gun fitil kullandık ve hergun banyo yaptırdık dikisi kurumasın diye suyu goruncede cok rahat ediyordu bebegim cok sukur hicbi sıkıntı olmadı pipisi de bi haftaya kalmadı iyileşti
Kahvedelisi Melek-3434 biz cocuk cerrahına yaptırdık, carpol verdik ilk gün yarasına krem sürdük başka da herhangi bir sey yapmadık 3 kez çiş yaptı iyileşmişti, ilk çişini baya tutuyor bebek ve yaparken zorlanıyor endişe etmeyin hayırlı uğurlu olsun insallah 🙏🥰
Melek-3434 Kahvedelisi aminn sağolun peki çişinde beklettinizmi hiç bazıları çabuk iyileşiyor diye bekletmişte
Sadiyealp Melek-3434 2 aylıkken yaptırdım canım bizim skntı olmadı şukur ilk çişini ypareken ağladı sadece sünnetten 1 saat sonra fitil koy dedi doktor sonrada hiç ağlama ağrı olmadı. Bezini tutarken de ped bardağın altını kesip koydum hem kakası bulaşmadı hemde bez değmemiş oldu. Bi krem verdi bide sarı bi su verdi onları kullandık 5 gün sonraa belden aşağısı ı 5 dak ılık suya soktuk öyle dedi doktor. Dikişlıydi dikişler i kendi attı. Evde yaptırdık doktor eve gelmişti bizim
Melek-3434 Sadiyealp maşallah rahat geçmiş sizinki bizimde öyle olur inşallah pazartesi yaptıracağız doktor nasıl yönlendirirse o şekilde bakacağız artık