Selam kızlar. 14 ay 7 günlük kızım Cumartesi bexero aşısı oldu. O gün de post açmıştım ateş çok yüksek seyrediyor. Bugün 4.gün hala ateş devam ediyor ancak vücudunda değil sadece kafasında. Vücudu normal çıkarken kafası 39.7-40 çıkıyor hatta bazen daha yüksek. Yarın doktorumuza tekrar gideceğiz ama içim parçalanıyor neden acaba bu ateş tahliller de temiz 😞