fatosguler41 Mu-Mi yok leke falan yoktu ama idrarı baya kokuyodu bizim iğnelerimiz bitti kakasını yemyeşil ve çok kötü kokulu yqptı sonra rahatladı şimdi iyi çok şükür ama sık sık değiştiriyorm bezini
Aybikesuna fatosguler41 kakasından bulaşıyor muş ve hemen tekrar eder dedi doktorumuz bu ay yaptırdık çok şükür yok bana pamuk kullan dedi ondan beri pamuk kullanıyorum birde bezini değiştirmiştim geri prima ya döndüm emmiyor mu diğerleri ne oluyor bilmiyorum
Mom28 fatosguler41 Ağlamasınin sebebi idrar yaparken yanma olması cnm 🙏Unutma idrarın rengi değişir,koku yaoar ve bebek her yaptığında ağrı hisseditigi icin ağlar çok geçmis olsun 🙏
Tulinakrep fatosguler41 canım ağrılar olur kızım 1 buçuk aylıkken yaşadı hep kanında hem idarırında vardı ateşi yüksekti hastane yattı 1 gün diğer günler ayakta tedavi gördü iğneler vuruldu geçti korkma geçiyor temiz tut sürekli zamanla geçer çok geçmiş olsun