Merhabalar . Bebeğim 21 günlük geceleri alarm kurup 3 saatte bir uyandırıp emzirip mama veriyorum .Dün çok yorgun olduğum için alarmı kapatıp uyumuşum bebeğim 5 saat uyumuş . Ne zamandan itibaren uyandırmamak gerekir acaba bilgisi olan var mı ? Artık kendi haline mi bıraksam kendisi mi uyansa acaba ?