Elfelif Oğlum 6 aylık ek gıdaya başlıyoruz. Nuk nature sense alıştırma bardağı aldım ama ağız kısmı yumuşak gibi kullanan var mi? kaç ay kullandınız? tavsiye edermisiniz? yada başka önerisi olan var mi?
Atelci Ben ilk aventin bardağıylambaşlamıştım emdiği için rahatça kavradı 2haftadırda pipetli bardak kullanıyoruz
Elfelif Atelci kaç aylık şuanda. Acaba hiç yumuşak uçluyla başlamasam mi dedim aventin başlığıda mi yumuşak
Atelci Elfelif acentin başlığıda yumuşak ama seninki kadar mı bilmiyorum biberonun incesi biraz şuan 13aylığız